Auto serwis Nissan

Szukasz sprawdzonego i niezależnego serwisu Nissan w Lublinie?
Zaufaj ekspertom, którzy doskonale znają się na japońskiej motoryzacji. Oferujemy fachową diagnostykę, precyzyjne naprawy i indywidualne podejście do każdego klienta. Dbamy o Twój samochód z pasją i doświadczeniem, zapewniając najwyższą jakość usług.
Umów się na wizytę już dziś i przekonaj się, jak powinna wyglądać profesjonalna opieka nad Nissanem!

Alians Serwis

Warsztat samochodowy na ul. Juliana Fałata 18 w Lublinie

Rezerwacja wizyty

Zwróć uwagę na takie objawy, które mogą świadczyć o konieczności wizyty w serwisie:

  • Spadek mocy silnika i zwiększone spalanie – często wskazuje na problemy z turbosprężarką lub układem paliwowym.

  • Dziwne dźwięki z zawieszenia – stuki lub skrzypienie mogą oznaczać zużycie elementów zawieszenia lub luzy w układzie kierowniczym.

  • Trudności ze zmianą biegów – opóźnienia lub szarpnięcia mogą świadczyć o awarii sprzęgła lub problemach ze skrzynią biegów.

  • Kontrolki na desce rozdzielczej – nie lekceważ sygnałów elektroniki, które wskazują na potencjalne usterki.

Szybka diagnostyka pozwoli uniknąć kosztownych napraw!

Ceny podstawowych usług

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym cennikiem naszego serwisu samochodowego

W naszym serwisie oferujemy:

  • Diagnostykę komputerową, która precyzyjnie wykrywa problemy w elektronice i silniku.

  • Naprawy silników – kompleksowa obsługa mechaniczna i serwisowa.

  • Serwis układu hamulcowego – wymiana klocków, tarcz i płynu hamulcowego.

  • Naprawy zawieszenia i układu kierowniczego – amortyzatory, wahacze oraz ustawianie geometrii.

Zapewniamy kompleksową opiekę nad Twoim Nissanem.

Modele, które naprawiamy

Nissan Qashqai Nissan Juke Nissan X-Trail Nissan Micra
Nissan Note Nissan Navara Nissan Pathfinder Nissan Leaf
Nissan Almera Nissan GT-R Nissan Patrol Nissan 370Z

Sprawdź więcej opinii o nas

Więcej opinii o naszym serwisie znajdziesz na Google Maps oraz na portalu DobryMechanik. Jeśli już miałeś/miałaś okazję skorzystać z naszych usług, zachęcamy do pozostawienia oceny

Twoje opinie pomagają nam się rozwijać i stale doskonalić naszą ofertę usług

Alians Serwis opinie
Logotypy marek zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych – pokazują, z jakimi samochodami mamy doświadczenie. Nasz warsztat działa niezależnie i nie jest związany z autoryzacją producentów.

Alians Serwis w Lublinie oferuje kompleksowy zakres usług związanych z diagnostyką, obsługą i naprawą samochodów marki Nissan. Specjalizujemy się w pracy z samochodami pogwarancyjnymi, oferując właścicielom rozsądną alternatywę dla autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Nasza ekspertyza obejmuje zarówno planową obsługę techniczną, jak i skomplikowane naprawy, w tym profilaktykę problemów z wariatorami Jatco oraz serwisowanie silników Diesla dCi. Zapewniamy jakość i dbałość o szczegóły, niezbędne do utrzymania długowieczności Twojego Nissana, w przejrzystych i konkurencyjnych cenach niezależnego warsztatu.

Dlaczego wariator Jatco (CVT) jest obszarem ryzyka w Nissanach i jak zapobiegamy awariom?

Dla wielu właścicieli Nissanów, zwłaszcza popularnych modeli Qashqai, Juke i X-Trail, bezstopniowa skrzynia biegów (CVT) produkcji Jatco jest głównym źródłem niepokoju. Problemy z wariatorami często wynikają z cech konstrukcyjnych prowadzących do przegrzewania oraz przyspieszonego zużycia komponentów przy agresywnej eksploatacji lub nieterminowej obsłudze. Kluczowy problem polega na tym, że produkty zużycia (drobne opiłki metalu) dostają się do oleju, uszkadzają zawory sterownika hydraulicznego oraz powierzchnię stożków, co prowadzi do ślizgania się pasa.

Nasze podejście w Alians Serwis opiera się na profilaktyce. Zamiast czekać na poważną awarię, koncentrujemy się na wczesnej diagnostyce i działaniach prewencyjnych. Zalecamy regularną, częściową wymianę oleju przekładniowego co 40 000 – 60 000 km, nawet jeśli producent deklaruje, że olej jest “wieczny”. Procedura ta pozwala oczyścić system z produktów zużycia i znacznie wydłużyć żywotność wariatora. Przeprowadzamy również szczegółową diagnostykę pierwszych objawów usterki, takich jak szarpnięcia przy ruszaniu, opóźniona reakcja na pedał gazu czy nietypowy hałas.

Rada eksperta z Alians Serwis: “Największym błędem właściciela Nissana z wariatorem jest ignorowanie terminów wymiany oleju. Nie ma czegoś takiego jak ‘wieczny’ olej w obciążonej skrzyni biegów. Kiedy podczas diagnostyki widzimy podwyższone ciśnienie w układzie lub pierwsze oznaki ślizgania się pasa, sama wymiana oleju już nie pomoże. Prewencyjna wymiana oleju co 50 000 km to najlepsza inwestycja w zdrowie wariatora, która kosztuje dziesiątki razy mniej niż naprawa sterownika hydraulicznego czy wymiana całej skrzyni”.

Kompleksowa obsługa Nissana: od przeglądów po naprawy silnika

Chociaż wariatory wymagają szczególnej uwagi, nasze kompetencje obejmują wszystkie układy nowoczesnych samochodów Nissan. Rozumiemy, że niezawodność samochodu zależy od kompleksowego podejścia. Alians Serwis oferuje pełen zakres usług, aby utrzymać Twojego Qashqaia, Juke’a, X-Traila czy Micrę w doskonałym stanie technicznym, uwzględniając specyfikę każdego modelu i warunki eksploatacji w Lublinie.

Diagnostyka i naprawa silników (1.5 dCi, 1.6 dCi, benzynowe MR/HR)

Mamy duże doświadczenie w pracy z popularnymi silnikami Nissana. W przypadku silników Diesla, zwłaszcza 1.5 dCi (K9K), przeprowadzamy nie tylko standardową obsługę, ale również prace prewencyjne, aby uniknąć znanego problemu ze zużyciem panewek korbowodowych. Specjalizujemy się także w diagnostyce układów paliwowych Common Rail oraz obsłudze filtrów cząstek stałych (DPF). W silnikach benzynowych serii MR i HR wykonujemy wymianę łańcuchów rozrządu, regulację zaworów oraz czyszczenie układów dolotowych.

Naprawa zawieszenia i układu hamulcowego

Zawieszenie crossoverów Nissana jest narażone na znaczne obciążenia na miejskich drogach. Przeprowadzamy dokładną diagnostykę zawieszenia, wykrywając luzy i zużycie na wczesnym etapie. Usługi obejmują wymianę wahaczy, amortyzatorów, tulei metalowo-gumowych (silentblocków), a także pełną obsługę układu hamulcowego – od wymiany klocków i tarcz po regenerację zacisków i wymianę płynu hamulcowego.

Diagnostyka komputerowa i elektryka samochodowa

Nowoczesne samochody Nissan są naszpikowane elektroniką. Nasi specjaliści używają profesjonalnego sprzętu diagnostycznego do precyzyjnego wykrywania usterek w obwodach elektrycznych. Rozwiązujemy problemy z elektroniką pokładową, naprawiamy alternatory i rozruszniki, usuwamy usterki w działaniu systemów komfortu i bezpieczeństwa (ABS, ESP).

Usługa inspekcji Nissana przed zakupem w Lublinie: Gwarancja Twojego spokoju

Rynek samochodów używanych w Polsce jest nasycony ofertami, ale zakup używanego Nissana, zwłaszcza modeli z wariatorem, niesie ze sobą znaczne ryzyko. Wiele ukrytych wad jest niemożliwych do wykrycia podczas standardowych oględzin wizualnych. Oferujemy profesjonalną usługę diagnostyki przedzakupowej, która pomaga zidentyfikować potencjalne problemy przed zawarciem umowy i chroni Cię przed nieudaną inwestycją.

Kompleksowa weryfikacja: od zawieszenia po status prawny

Nasza inspekcja nie ogranicza się tylko do silnika i skrzyni biegów. Przeprowadzamy pełną weryfikację samochodu pod kątem kluczowych parametrów. Obejmuje to szczegółowe oględziny zawieszenia na podnośniku w celu wykrycia zużycia tulei, amortyzatorów oraz śladów korozji na elementach konstrukcyjnych nadwozia. Sprawdzamy grubość powłoki lakierniczej profesjonalnym miernikiem, aby wykryć ukryte ślady wypadków i nieprofesjonalnych napraw. Przeprowadzana jest również pełna diagnostyka komputerowa wszystkich modułów elektronicznych w poszukiwaniu nieaktywnych, ale zapisanych błędów, które mogą świadczyć o poważnych problemach z elektryką lub systemami bezpieczeństwa (Airbag).

Głęboka analiza krytycznych podzespołów: CVT i silnika dCi

Największą uwagę podczas inspekcji używanego Nissana poświęcamy najdroższym w naprawie podzespołom. W przypadku wariatora Jatco podłączamy skaner i analizujemy nie tylko kody błędów, ale także licznik starzenia się oleju, ciśnienie w obwodach oraz historię przegrzań. Jazda próbna pozwala wykryć początkowe objawy zużycia: szarpnięcia, wibracje czy nietypowe hałasy. W silnikach Diesla 1.5 dCi oceniamy korekty wtryskiwaczy, stan filtra cząstek stałych (DPF) oraz przeprowadzamy diagnostykę akustyczną w celu wykrycia wczesnych oznak problemów z panewkami.

Rada eksperta z Alians Serwis: “Podczas oględzin używanego Qashqaia, poproś sprzedawcę o ‘zimny start’. Zwróć uwagę na nietypowe hałasy w pierwszych sekundach pracy silnika benzynowego – może to wskazywać na rozciągnięty łańcuch rozrządu. Sprawdź również działanie klimatyzacji. Sprzedawcy często ‘zapominają’ poinformować o nieszczelności układu, a sprawdzenie ciśnienia czynnika i stanu chłodnicy klimatyzacji (która często ulega uszkodzeniu przez kamienie) może zaoszczędzić Ci setki złotych już przy pierwszym serwisie po zakupie”.

Cena błędu: Powszechne mity o serwisowaniu Nissana, które prowadzą do drogich napraw

Doświadczenie pokazuje, że większość kosztownych awarii Nissanów jest wynikiem prób oszczędzania na podstawowej obsłudze lub wiary w popularne, ale niebezpieczne mity.

Błąd 1: Wiara w “dożywotni” olej w wariatorze Jatco

  • Dlaczego tak się dzieje: Właściciele często słyszą od dealerów lub na forach, że olej w wariatorze jest przeznaczony na cały okres eksploatacji samochodu. Pozwala im to oszczędzać na stosunkowo drogiej procedurze wymiany.
  • Cena błędu: Olej w skrzyni CVT nie tylko smaruje, ale także przenosi moment obrotowy. Ulega on degradacji pod wpływem wysokich temperatur i zanieczyszcza się mikrocząsteczkami metalu. Zanieczyszczony olej zatyka solenoidy i zawory sterownika hydraulicznego, co prowadzi do niedostatecznego smarowania stożków i pasa.
  • Kalkulacja kosztów: Koszt profilaktycznej, częściowej wymiany oleju (kilkaset złotych) jest nieporównywalnie niski w porównaniu z naprawą lub wymianą wariatora, którego koszt może sięgać 10 000 – 15 000 złotych i więcej.

Błąd 2: Wydłużanie interwału wymiany oleju w silniku 1.5 dCi

  • Dlaczego tak się dzieje: Właściciele starają się przestrzegać maksymalnych interwałów międzyprzeglądowych zalecanych przez producenta dla idealnych warunków europejskich (do 30 000 km), ignorując trudne warunki eksploatacji (krótkie trasy, korki, jakość paliwa).
  • Cena błędu: Silnik 1.5 dCi jest znany ze swojej wrażliwości na jakość i czystość oleju. Wydłużone interwały prowadzą do gromadzenia się osadów i utraty właściwości smarnych przez olej. To prosta droga do zużycia i obrócenia się panewek korbowodowych.
  • Kalkulacja kosztów: Koszt jednej dodatkowej wymiany oleju i filtra jest znikomy w porównaniu z kosztem remontu kapitalnego silnika, który zaczyna się od kilku tysięcy złotych.

Focus na modelach: typowe problemy Qashqai i Juke, które znamy

Każdy model Nissana ma swoje unikalne “choroby”, których znajomość pozwala nam przeprowadzać diagnostykę szybciej i dokładniej. Zgromadziliśmy bogate doświadczenie w pracy z najpopularniejszymi crossoverami marki.

Nissan Qashqai (generacje J10 i J11)


Qashqai to bestseller, ale nie jest pozbawiony słabych punktów, oprócz wariatora. Właściciele często zgłaszają się z problemami dotyczącymi zawieszenia: stosunkowo szybkim zużyciem łożysk górnych amortyzatorów przednich oraz tulei tylnej ramy pomocniczej (tzw. sanek). W generacji J10 często występują problemy z elektryką, zwłaszcza z kontaktami w złączach drzwiowych, co prowadzi do awarii podnośników szyb czy centralnego zamka. Znamy te niuanse i przeprowadzamy naprawy punktowe zamiast kosztownej wymiany całych podzespołów.

Nissan Juke (generacja F15)


Kompaktowy Juke, zwłaszcza z wczesnych lat produkcji, wymaga uwagi w kwestii jednostek napędowych. Wolnossące silniki benzynowe 1.6 (HR16DE) przy dużych przebiegach są podatne na rozciąganie łańcucha rozrządu, o czym świadczy charakterystyczny hałas. Silniki z turbodoładowaniem 1.2 DIG-T okazały się wrażliwe na jakość paliwa i oleju, a także miały problemy ze zwiększonym zużyciem oleju. Pomagamy klientom diagnozować te problemy na wczesnym etapie i dobrać optymalną strategię naprawy lub serwisu.

Czy opłaca się serwisować pogwarancyjnego Nissana w niezależnym serwisie?

Dla samochodu, którego gwarancja już wygasła, wybór niezależnego, wyspecjalizowanego serwisu jest najbardziej racjonalnym rozwiązaniem. Wybierając obsługę w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) ze względu na prestiż i gwarancję producenta na części, właściciel nieuchronnie rezygnuje z elastyczności i ponosi wyższe koszty. W Alians Serwis oferujemy inne podejście: koncentrujemy się na możliwościach naprawy podzespołów, a nie na ich bezdyskusyjnej wymianie. Daje to klientowi wybór między oryginalnymi częściami (OEM/OES) a sprawdzonymi zamiennikami, z przejrzystym kosztorysem przedstawionym przed rozpoczęciem prac. Rozmawiasz bezpośrednio z mechanikiem, który rozumie stan Twojego samochodu, a nie z doradcą serwisowym który posługuje się wyuczonymi formułkami. Zapewnia to optymalny balans między kosztami a niezawodnością.

Rada eksperta z Alians Serwis: “Przy wyborze części do pogwarancyjnego Nissana nie zawsze warto przepłacać za logo marki na pudełku. Często polecamy części od dostawców OEM – tych samych fabryk, które produkują komponenty na pierwszy montaż dla Nissana. Jakość jest identyczna, a oszczędność może sięgać 30-40%. Najważniejsze to nie mylić wysokiej jakości części OEM z tanimi chińskimi zamiennikami. Pomagamy dokonać właściwego wyboru, bazując na naszym doświadczeniu”.

Twój niezawodny serwis Nissana w Lublinie: Kontakt i godziny otwarcia

Nasz serwis samochodowy znajduje się pod adresem ul. Juliana Fałata 18 w Lublinie

. Jesteśmy wyposażeni do przeprowadzania pełnej diagnostyki i skomplikowanych prac naprawczych dla większości modeli Nissana. Aby uniknąć kolejek i zaplanować wizytę, zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny.

Godziny otwarcia: Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 18:00; Sobota: 9:00 – 14:00.

Telefon w celu umówienia wizyty: +48 692 249 217

Zadzwoń do nas, aby uzyskać konsultację dotyczącą Twojego modelu Nissana lub umów się na diagnostykę. Gwarantujemy profesjonalne podejście i uczciwe ceny.

FAQ – najczęstsze pytania kierowców jeżdżących Nissanem

Czy wykonujecie przeglądy gwarancyjne dla Nissana, jeśli auto nie było kupione w salonie?


Tak. Jeżeli Twój Nissan spełnia warunki gwarancji, wykonamy pełen przegląd zgodny z wymogami producenta – z odpowiednimi wpisami i dokumentacją. Nie ma znaczenia, czy auto pochodzi z salonu Nissan Juke, leasingu czy importu. Liczy się stan techniczny i termin.

Czy przyjmujecie auta po wypadku lub kolizji?


Oczywiście. W Alians Serwis zajmujemy się również autami uszkodzonymi – niezależnie, czy chodzi o naprawę mechaniki, zawieszenia, czy elektroniki. Nasz serwis Nissan Lublin współpracuje z blacharzami i lakiernikami, więc możemy kompleksowo przygotować auto do ponownej jazdy.

Czy mogę się skontaktować z mechanikiem, który będzie zajmował się moim Nissanem?


Tak. U nas nie ma pośredników i zamkniętych drzwi. Możesz porozmawiać z osobą, która fizycznie zajmuje się Twoim autem. To standard, który wyróżnia nas na tle wielu punktów działających w modelu sieciowym. Bez niedomówień – masz pełen wgląd w to, co robimy.